2014. május 7., szerda

A projekt zárása, értékelése

A projektet a mai órán értékeléssel zártuk. Megbeszéltük a projekt alatt felmerült nehézségeket, kiemeltük a legeredményesebb csoportokat. A diákok értékelték a saját csoportjuk projektben végzett munkáját, a saját munkájukat a csoporttagokkal való együttműködésüket.
Néhány válasz a diákok értékeléséből:


Mit tanultam ebből a projektből?
„Együttműködést”
„Sok új dolgot tanultam a háromszögek gyakorlati alkalmazásából és fejlesztette a csapatmunkámat is”
„Hogy a matematika lehet jó szórakozás is, csak úgy kell hozzá állni. Ha érdekel valami, akkor sokkal színesebb, jobb előadás készülhet belőle”
„A csoportmunka fontosságát”
„A matematikára a világban sokfelé rátalálhatunk, ha nyitva tartjuk a szemünket és így megérthetjük a minket körülvevő világot”
„Megtanultam a projektből, hogy egy magas sarkúban is megtalálhatók a háromszög vonalai, érdekességeket a Bermuda - háromszögről, és az ókori épületekről”

Mi tetszett ebben a projektben?
„Hogy együtt tudtunk dolgozni és mindenkit érdekelt a téma”
„Csapatban dolgozni nagyon jó dolog, persze csak akkor, hogy ha olyan emberekkel van együtt az ember, akiket szeret/bír/ismer”
„A legjobban az tetszett, hogy a csoport tagjai megtanultak közösen együttműködni és a csoporton belül nagyon jó összhang alakult ki”
„A csoportmunka, mert így mindenki kivette a részét a feladatból”
„A projekt nyújtotta újféle gondolkodásmód és az újfajta módszerek, szerintem a projekt új utakat nyit meg az oktatásban ,és a diákság kedvére való”
„Azt hiszem az, hogy egységesen, összetartóan tudtunk dolgozni, így csapattársaimhoz is közelebb kerültem”

Min szeretnék változtatni a következő projektmunkám során?
„A feladatokat jobban fel kellett volna osztanunk”
„Kicsit furcsa volt, hogy számítógépen kellett dolgoznunk, eddig ilyet még nem csináltam és őszintén bevallom, hogy én inkább plakátot készítettem volna szívesebben mint wiki oldalt”
„Részletesebb kutatómunkát végzek”
„Szerintem minden jó volt így. Jól működött a csapatom, megfelelő lett minden”
„Kevesebb témát részletesen mutatnék be”
„Igazából semmin, mert remekül együtt tudtunk dolgozni”
„Több időt szeretnék a prezentáció elkészítésére”



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése