2014. március 19., szerda

Előkészületek

A projektindítás előtti feladatokat kezdtem szervezni ezen a héten.
  • Elkértem az iskolai fényképezőgépet és a kamerát a projektes órák idejére. 
  • Holnap szülői értekezlet és fogadóóra lesz nálunk, ennek keretében ismertetem a szülőkkel a projektet, és kérem a hozzájárulásukat a fotó és a filmfelvétel készítéséhez. Lefénymásoltattam a szülői nyilatkozatokat, ezek aláírását kérem majd a szülőktől. 
  • Akinek a szülei nem jönnek el a szülői értekezletre, azokkal elküldöm haza az ismertetőt és az ívet aláírásra. 
  • A tanmenetbe jól beilleszthető a projekt, csak minimálisan kellett átrendeznem a tananyagot. 
  • A diákoknak kiadandó szakirodalom és internetes címek nagy részét is összegyűjtöttem, de erre még kell fordítanom valamennyi időt.
  • Az EDU portált már most is használjuk, a diákok nagyon gyorsan elsajátították a használatát. 
  • A GeoGebra program sok lehetőségét is ismerik, használtuk már több alkalommal. Legutoljára a geometriai transzformációk és tulajdonságaik megismerésénél, amire kitűnő lehetőségeket ad ez a program.
  • Még az esetleg szükséges teremcseréket kell megszerveznem, ami legfeljebb 2-3 tanórát érint.
  • És még néhány feladatot ki kell választanom az órákhoz.
És természetesen a projekten kívül még a többi órára is kell készülni, nem beszélve a dolgozatjavításokról és.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése